Zumreee tabiki gittim tas liman tarafları çok güzel. Ev kiraliyoruz biz 10 günlüğüne herşey var doğal gazlı ve eşyalı. Burdan gittiğimde alışverişimi yapıyorum. Dolap falan var zaten evin içinde dolduruyorum kahvaltımı evimde yapiyorum yani burda 10 gün bayramda yicegin parayı orda yiyooeum en azından deniz falan giriyoruz