acimavi sevgikelebegi doktorumuz yaptırabilirsiniz demişti ama ben istemedim, birkaç aşı birden ağır olur diye düşündüm. 1 ay sonra, 13 aylıkken nimenrixi yaptırdım
nilimsi sevgikelebegi biz 12. Ay da 1.yaşı yaptırdık 13 te nimenrix 14 te digerini yaptırırım diye düşündüm. Dr a sorun Bi olmadı
acimavi sevgikelebegi anladım bizim doktor planlama yapmadı, sadece kaç yaşında başlarsak ne zaman vurulması gerektiğini söyledi, ben de 13 aylıkken nimenrix, 14,5 aylıkken bexsero ilk doz, 16,5 aylıkken de bexsero 2. dozu vuruldu