Selam kızlar
Ne yapıp ettiysem yemek yemeği oğluma sevdiremedim beslenme şekli normal olmadıgı icin maalesef sürekli kabız tuvaletini yapıyor ama top top gibi.. dün doktor ilacla tuvaletini düzeltebiliriz ama yemek alıskanlıgı olmadıgı sürece yine eski haline ger döner dedi. Aranızda okula gitmeden evde kendi ugrasıp yemek alıskanlıgı kzandırdıgı annelerimiz varmı? Tadına bile bakmıyor sabahları hala karma mama gibi bişey yiyor bidaha aksama kadar benim işten gitmemi bekliyor ( annem yedirsin takıntısı var maalesef) birde ben gidincede corba makarna falan yediriyorum meyve yemez sebze yemez ne yapıcagımı şaşırdım instagramda takip ettiğiniz bu sekilde yemeğe yönlendiren uzmanlar vs varmı
Yardımcı olursanız sevinirim