Bluesmommy Bebeğim 4 aylık oldu, demir damlası kullanmaya başlayacağız. Sağlık ocağının verdiğinin kötü olduğunu okumuştum. Kabız yapmayan hangi damlayı önerirsiniz? Siz hangisini kullanıyorsunuz?
Mrvekpk Bluesmommy sidefer kullanıyoruz ben bile bayılıyorum tadina memnunuz kabizlik kaka renginde degisme vs.olmadi cok şükür
Latiko Bluesmommy ocean kullandık bi müddet ama burda bi kaç annenin bebeğinde bi işe yaramadığını okuyunca sidefere geçtim ben
Haffuse Sidefer kullaniyoruz, kilo basi 1 damla🤗🤗🤗 Cok temiz ve hicbir yan etkisi olmadi, tati da cok lezzetli😋
Mucize-Melekler Biz ferrum kullandık. Çok fazla kusma yaptı. Dr. Aldığı ölçüyü ikiye bölerek sabah akşam ver dedi meyve sularıyla. (Süt alerjisi olduğu için dokundu sanırım.) Kusma devam edince bıraktım kullanmadım. 9 ay da kan sayımı yapıldı hersey yolunda olduğu için kullanmıyorum.
Song Latiko ben de okudum aynısını ama ılgınctır kı eczacı Kesınlıkle net konuştu hepsinden daha ıyı dıye muallakta kaldım 🤷♀️
Kimeneayol Busragokceberra anladım ben de doktoruma o markayı sordum ama onun doz ayarını yapmak zor falan dedi ondan sordum
ozlemleyla Song dokuz aya kadar ocean kullandım doktorum ferrum vermesine rağmen dokuz ay kontrolünde kızımın demiri 11 çıktı maalesef
Busragokceberra Kimeneayol Yooo burda çoğu anne kullanıyor ilk defa duyuyorum hatta bebekler çok severek içiyor postakal aromalı çünkü en temiz ve asla kabız yapmıyor