Seda__ Kızlar merhabalar iki gün önce doğum yaptım sezeryan olduk dün memeyi alıyodu ve emiyodu evet çok fazla sütüm yoktu ama en azından hafif hafif geliyordu ama bugün ağzına alıyo ama emmiyo sadece sabit bekliyor napabilirim ağzındayken uyuyo
Busragokceberra Seda__ Uyanık kalması gerek bütününü sık topugunu sık çok rahatsız oluyorlar topugundan
KEREM0000000 Seda__ ben gezinerek alıştırmıştım bi süre sadece ayaktayken emdi sonra normal emmeye başladı
Seda__ Aslında soyduk herşeyi yapıyoruz ama asla emmiyo sadece a9ğzında bekletiyor hemşire gelipde her an gibi bişey demediler