Kızlar sezeryan Doğum yapalı 57 gün oldu kanamalarım ara ara olup geçti tekrar oldu . 10 gün önce regl oldum sonra kanamam olmadı dün tekrar yoğun şekilde başladı regl mi kanamamı anlamadım acaba normal mi şimdiye kadar tamamen kesilmesi gerekmez miydi