Arkadaşlar Antalyada yaşıyoruz. Annemlere geldim Zonguldak buradaki sağlık ocağı yapamıycağını söyledi 1 ay önceden söylememiz gerekiyormuş bir sürü bir şey söyledi yok sayıyla geliyormuş. Böyle bir şey var mı bilmiyorum daha öncede bodrumda misafir olarak kalmıştık ama orada yapmışlar Dı. Süresi ne kadar bu aşının 4 gün geçti bugün hastanelere soracağım. Hastaneler de yapılır mı yapılırsa ekstra ücret var mı bir de 1 yaş aşısı kaç tane