duyguronita62 Kızlar ben doğumdan 2 bucuk ay snra regl oldum . Kanamam cok fazla öyle böyle degl . Yarım saatte bir degıstırııorm. Bu normal mı ? Oncesınde hıc böle olmazdı
MyDarlingSon duyguronita62 ya bende şimdi böyle post acdım ama ben sezeryan doğum yaptım 77 gün sonra adet oldum ama aşırı oluyorum birde kıpkırmızı
Prettymom duyguronita62 benim de bu ay başladı regl. 6 buçuk ay oldu doğum yapalı. Kan kaybından gidecem galiba demistim araştırmalarıma göre normalmis 4. Gün normal kanamaya dönmüştü.
duyguronita62 Busragokceberra hadi yA 😔 bu gidişle bende hasta bezi takıcm . Sizin ne zaman normale döndü ?
15559972 duyguronita62 doğum yapalı 3 gün oldu benimde aşırı kanamam var bende çocuk bezi kullanıyorum
Busragokceberra duyguronita62 2 ay sonra düzeldi ama doğumdan önceki kanama durumuma dönmedi bir tık fazla