atiyes ben daha 1,5 aylıkken lağma yaptılar 2 kez ama düzelmedi ve zararlı olduğu için daha yaptırmadım. Fitil falanda kullanmıyorum. 3 aya kadar zorlanıodu çok ama arrık zorlanmıo. 7 gün sonra yapıyor illaki ama çok taktım neden düzelmiyo ki☹️ Ek gıdada belki düzelir diyorum ama bilmiyorum çok gerginim.