Sarellebebek 6 aylık olmamıza 10 gün kaldı ek gıdaya henüz geçmedik ufak ufak tadımlar yapıyoruz ek godaya geçmeden bu mamayı verebilir miyim sizce kızlar bebeğim ayına göre çok küçük toparlansın istiyorum hemen
Elifdgrc Deletedmom_33 hepsinin üzerinde tarifi yazıyor,bazıları devam sütüyle bazıları ılık suyla yapılıyor.Hipp biraz tatsız oluyor tatlansın diye bir çay kaşığı kadar pekmez ekledim 8. aydan sonra genelde suyla yapıyordum