lyl0742 o verdiğim kilo ödemdi muhtemelen 😅
Ama yapabileceğimi düşünüyorum çünkü 4-5 gün denemiştim ve yaklaşık 1,5 kilo vermiştim. Şu anki kilom ideal kilomdan daha fazla olunca ilk zamanlar giden de çok olacaktır. Bir de bende odem çok var sanırım. Ama bilmiyorum ya harekete gecemiyorum. Halbuki kendim için yapmam lazım çünkü trençkotum ve bir kıyafetim dışında hiçbir şeyim olmuyor. Hâlâ hamile pantolonlarimi, taytlarimi giyiyorum. 2 ay sonra işe baslayacagim 🙄