Kızlar oğlum 8 aylık ve beşiğinde bebek arabasında nerde olursa olsun hep yüz üstü dönüyor 😅 günümün yüzde 90 o onu çevirmekle geçiyor. Resmen kısır döngü ben çeviriyorum o dönüyor. Dün avm ye gittik bebek arabasında tüm bebekler otururken bizimki yüz üstü gidiyordu 😂 oyuncak falan hiçbir şey işe yaramıyor. Gelelim konumuza. Biz bir ay sonra bozcaadaya gitcez tatile ve ben bu bebişi nasıl oturtcam oto koltuğunda 😅