kızım dün 2 yaşına girdi. 1 aydır falan bezinden rahatsız oluyor, elleriyle sürekli çekiştiriyor hatta bazen çıkarıp atıp çıplak dolaşıyor. bezini açtığımda yapıyor çoğu zaman, beze yapmak istemiyor belli ki ama asıl sorun; çiş ve kakayı henüz bilmiyor. kaka yaptığında bazen anlıyorum yüz ifadesinden ama çişi hiç anlayamıyorum. başlamalı mıyım, nasıl başlamalıyım, neler yapmalıyım? bu şekilde tecrübesi olan var mı?