Benimde bebeğim 6 ay 13 günlük oda basmiyor ara ara basıyor,bağıl inanç belki ama bizde şey var daha once boyle olan birine birşey giydirip uç kere boynundan geciriyoruz ayet el kursi okuyup sonra kalbini bir tutuyoraun düzeliyor,ben iki oglumdada yaptırdım ise yaradı,6 aylık olan bebeğim hic başlıyordu öyle yaptık gene oncekine gore çok iyi