Mevakar Papatya2636 benim kızımın da ıkinmaktan çıkmıştı sonra geri girdi doktor kasları geliştikçe girecek dedi siz bastırınca içeri giriyorsa korkmayın demişti dediği gibide oldu 4 aylıkken girdi tamamen
Bensuuu1 Papatya2636 Benim bebeğimde 2.5 aylık kendiliğinden geçer dedi ve ilk zamana göre şuan baya azaldı. Gazdan ıkınmadan oluyormuş