10 gune dek kqka yapamamsi normal…
Kizim 4 ay 17 gunluk ve 40 li zamanlardian beri gec kqkak yapiyor.. rekor 7 gun…
Kaka degil gaz sanci yapiyor, bol bol masaj yap, doktoruna danis, gaz damlasiyla birlikte biz probiotik damla da kullaniyorduk…
Cok gazli ve alerjik bebelere veriyor doktorlar… o probiotik de cok iyi geliyordu🤗