Ozumm41 Merhaba arkadaşlar dışarda mama hazırlayabilmek için mama suyunu hazır tutabileceğim termos alıcam önereceğiniz , kullandığınız, kaliteli bi termos varsa önerebilir misiniz
Eylulllllll Ozumm41 skip hoplarsa aşırı pahalı . Ben Şubat indiriminden babaya plus aldım füme rengi olanı . Hem su hem de ek gıda icin kullanacağım . Ağzı geniş . Verdiğim paraya helal olsun . Bir adet daha alacağım gibi gözüküyor
Barlas_mom Ozumm41 baby plus geniş olan aldım uygun fiyat mükemmel ürün kaynar koyuyorum ertesi gün bile ılık oluyor sıcaklığı inanılmaz koruyor