Sezeryan olalı 4 ay olacak belimde hala bir agrı var anlam veremedıgım hıc olmayan sadece gece yatarken oluyor yattığım gece kesınlıkle düz yatamıyorum kalktığımda hareket edemiyorum yatarsam acayip bır agrı acaba neden epidurelden mi oldu o iğneden bir iz mi kaldı acaba bilmiyorum ya geçer diye bekledim ama yok