Merhabalar daha önce de başlık açmıştım bebeğim kilo almadı bu ay diye sonra orada yazanların yorumlarından dolayı kullandığımız mamayı değiştirdim ve kilo aldık. Neyse tam 4 aylık olduğunda doktora götürdüm kilosunun normal olduğunu söyledi şükür 500 gr almış bir ayda. Ama mama kullananan çocuklarda 4.ayda ek gıdaya geçilebildiğini söyledi ve elma suyu, havuç suyu, ev yapımı yoğurt yedirebileceğimi söyledi. Bu arada bebeğim hem mama hem anne sütü alıyor. Siz olsanız başlar mısınız ek gıdaya bana çok erken gibi geliyor ama doktor öyle söylediği için annem biseyler vermeye başladı bile🤕 doktoruma güveniyorum ama içim rahat etmiyor çok erken sanki?