deniiiza

Ben aşırı derecede memnunum.Daginikligin kusura bakma biz salona taşıdık bir de oynuyor içinde giriyor çıkıyor mis gibi rahatta ,evimiz diyoruz oraya girip örtünün altında uzay gemisi yapıyoruz o kadar eğlenceli oluyor ki anlatamam,tavsiye ederim ♥️