Bizdede durumlar bir haftadır çok karışık. Babayla uyuyan bebe bensiz uyumaz oldu. Dışarıda zaten uyku hakgetire bayılana kadar uyumuyor ki iki aylıktan beri düzenli uykuya geçmiştim. Tepeeetaklak oldu hepsi 😬 on beş yirmi dakika uyuyup saatlerce uyumuşcasına uyanıyor. Sürekli mız mız sürrreekkliiii ağlama halinde 😢😢 analar analar bize diyin ki geçiyor 😂😅