Papatya2636 İlk defa doğduğundan bu yana deliksiz uyudu 4 saat oldu kaldırmakta istemiyorım gündüz 0 uyku ve hep mememdeydi bişey olurmu kaldırmammı gerekir
Themamacita Papatya2636 uykuya da ihtiyacı var ben 40ından sonra hiç kaldırıp emzirmedim kendi acıkıp uyanmasını bekledim
Elika00 Papatya2636 kaldırma canım 5 saate kadar uyuyabilir. Normalde emmesi iyi kilo alımı da iyiyse uyandırmayabilirsin
polenpolen002 Papatya2636 benım bebegım 23 gunluk, az uyuyor sureklı memede artık sırt agrsından duramıyorum 40 ından sonra duzelırmı , hıc bırakmıyor memeyı bıraz uyusun bende ış yapmak ıstıyorum
Papatya2636 polenpolen002 büyüdükçe daha çok uyudu bizimkisi gerçi gündüz hiç uyumuyor nerdeyse gecede bayılıyo😂