Bebiş kahvaltılarımızı paylaşalım mı? Hem tıkandığımız zamanlarda fikir olur :)
Oğlum 8.5 aylık bu da az önce silip süpürdüğü kahvaltı tabağı. Pancake’lere geçen hafta başladık. Hala büyük oranda ben elimle bölerek yediriyorum böyle taneli şeyleri ama oğlum da avuçlayıp ısırıyor parçalar büyükse artık. Ya da benim elimdekini ısırıp koparıyor. Altta 2 dişimiz var üstlerde çıkma aşamasında.
Tabağımız:
Avokadı dilimleri
Yumuşak kayısı dilimleri
Yulaf unundan muzlu Pancake
