Kızlar merhaba minnoş kızım 11 aylık oldu. Bir sağa bir sola fıldır fıldır dönüyor. Gece uyutmaya çalışıyorum beşiğinde hop kalkıp oturuyor ve ağlıyor uyumuyor 2 haftadır. Yanımızda uyutuyoruz o zamanda sabaha kadar biz uyuyamıyoruz. 6 aylıktan beri kendi odasında kendi yatağında yatıyordu geceleri hep. Ben çalıştığım İçin gündüz annemler bakıyor. Kendi yataklarında uyutuyorlar ama bu minnoş yastık yorgan hepsine tırmanıyor. Yatak almamız lazım nasıl alsak bilemedik. Park yatak alıp memnun olanlar yorum yazabilir mi ne aldınız mesela. Kendi odasında olan beşikten sanki ayağa kalkınca atlıcak gibi. Onuda mı değiştirmem lazım 🙄 yardımcı olursanız çok mutlu olucam.