bambiii Papatya2636 benim kızım aksam 7 de yatar gece 3 te kalkar emer yatar bidaha 7 gibi kalkardı. Acıktığı an uyanır. Yada siz birazdan uyandırın yedirin içiniz rahat etsin :)
GSevilay65 Cnm uyuyabilir daha çok küçük uyandirmadan emzir kucağında ve bezi bu kadar ara verme temizle ki pişik olmasin
AlyaMiraTy Karaaslan2 uyandırıyor musunuz benimkide hiç uyanmıyor ben 2 buçuk 3 saate bir uyandırıp emziriyorum
Karaaslan2 AlyaMiraTy ben uyandirmiyorim artik ya uyandirmayinndiyorlar cunku 1 2 kere en azla elliuorum okadar .