Kızlar bebeğim birkaç güne 5 aylık olacak. Atak dönemini atlattık ama bu ara bir tuhaflaştı uykularında sürekli ağlıyor ama zor sakinleştiriyoruz bi anda çığlık çığlığa ağlıyor gece hiç uyanmazdık şimdi defalarca kalkıyorum uyanmasa bile ağladığı için sallıyorum emzik veriyorum susuyor bi süre sonra yine aynı. Acaba diş belirtisi mi yaşıyoruz normalde olmayan şeyler çünkü