Trkcnnnn Kızlar bebeğim 3 ay 21 günlük aşı için geç kalındı mı acaba ? Sizler kaçıncı ayında yaptırdınız?
cagil2501 Trkcnnnn iki çeşidi var canım rotateq olanı 2 4 ve 6. Aylarda yapıyorlar rotarix olanı 3. Ve 5. Ayda
Sultanbulut Trkcnnnn doktorumuz 3 aylikken dedi zaten olunacak asi kagidinda da oyle yaziyo 3. Ayin icinde vurdurablirsin bizde gelecek ay yaptiracaz suan 2 aylik bebegim
Elika00 Trkcnnnn ya verem aşısıyla aynı zamanda yaptırmanız gerekiyor ya da verem alışından 24 gün sonra. Diğer dozu da söylüyorlar zaten ilk dozu için bu geçerli
Trkcnnnn Kızlar şimdi sağlık ocağıyla konuştum da bana dedi ki 6 ay olana kadar 2 dozu da ayarlayıp vurulabilir dedi rotarix için
Pastoralsenfoni Trkcnnnn bebeğim 3 aylık tam. 3.ay kontrolünde doktorumuz son 12 günümüz kaldı rota için geçirmeyelim dedi. Kontrole gittiğimizde bebeğim İshal olduğu için bekleyelim dedi. Şimdi tam 3 ay 12 günlükken yani son gününde aşısını olacak.
Minnakkayram Trkcnnnn 3. Ayının dolmasına 3 gun var yenı vurdurdum sanırım 4. Ay dolmadan vurunmasu gerekıyomus