Elika00 Kızlar bebeğim 4.5 aylık 5.ayına girdiğinde yavaş yavaş su vermeye başlayacağım. Tabi öncelikle kaşıkla vereceğim ama hangi alıştırma bardağını almalıyım ? Hangisinden memnunsunuz
ikiprensannesii2 Ben oğluma e bebekten almıştım ama öyle normal bardakla içmek istemedi. İlk başta wee baby nin pipetli bardağından içti suluk yani. Sonra normal su bardağına geçti başka bir şeyle içmiyor sadece su bardağı😀😀