Merhaba kızlar ben doğum yapalı 5 ay olcak pazar günü. Regl olmamıştım ama ctesi günü kahverengi lekelenme oldu pazar da küçük b lekelenme geldi. Regl olcam sandim ama devamı gelmedi. Önceden de regl başlamadan önce 2 gün falan lekelenme sürerdi bende ama devamı gelirdi sonra bu sefer sanki durdu. Doğumdan sonra ara ara lekelenme normal mi doktoruma bugün sorucam ama öncesinde size de sormak istedim belki bir bilen vard8r. Bu arada ben hamileliğimde vajinusmus oldum baslarda bebeğe bise olur diye korktum sonra ara verdikçe daha vok aciyacak gibi hissettim hep kendimi kasıyorum ve kilitliyorum pyuzden eşimle yüzeysel yakinlasabiliyorum henüz o şekilde de 1 kere yakinlastik onda da korunduk yani neden oldu anlamadım