Momsmom evet bu kış oğlum geçirdi, elde parmakları arasında avuç içinde , ayaklarının altında ve ağız da damakta çıkan kabartılar oluyor , ilk üç gün ateş oluyor devamlı devamlı ateş düşürücü vermek gerekiyor , ateş düşük oldukça çıkan yaralar da daha az oluyor. Hastaneye gittik biz çıkan kabartılan kaşınmasın diye bi krem vermişti doktor , bide ağızda çıkan yaralardan dolayı yemek yiyemiyor diye özel yapım bir ilaç yaptırmamızı istedi eczaneden ama oğlumun yaraları çıktı çok büyümeden hemen söndüler bir hafta on gün arası tamamen iyileşti