Merhaba hanımlar 6 ay 20 günlük bebeğim var doğduğundan beri 4. Aya kadar memede uyudu uyuturken zorlansamda ağlamadığı için memnundum yinede en başından beri uyku problemi var ne yaptıysam bir türlü uyumadı her yolu denedim şimdide 3 hafta öncesine kadar gece en fazla saatte bir kalkar ona şükür bile ederken artık gece yarım saatte bir uyanmaya başladı uyanmasınıda geçtim artık uyanıp uyumuyor kucağımda ayağımda sallıyorum tek bakıyorum uykusuzluktan ölüyorum bebeğim tam bir meme bağımlısı her dk gündüzde orada olmak istiyor bütün gün mız mız iki üç kez yarımşar saat uyur gündüz uyku eğitimi almak istedim fiyatlar nedir öyle gerçekten çok fazla paralar istiyolar şimdi kitap aldım okuyup deniycem inşallah sizinde böyle bi durumunuz oldu mu acaba ?:)