2civcivannesii Kızlar , 3 ay lik bebitom var gece uykusu açılmasın diye kaka yapmadigi sürece altını açmıyorum uyanıyor çünkü.. siz nasıl yapıyorsunuz
Denizvepasa 2civcivannesii ben de aynı şekilde yapiyorum. Taşma olmasın diye de bir beden büyük bez kullanıyorum. Gece bir iki sefer acmak zorunda kaldım hop komple açtı uykusunu
birannebirmelek 2civcivannesii ilk 1 aydan sonra hiç açmamıştım. Çünkü gece kaka yapmıyordu bolca sürüyordum pişik kremini sabah alıyordum tekrar
Edanur666 2civcivannesii ben karni doyduktan sonra aliyorum altini gazini cikartip kundak yapip yatiriyorum ama isigi hic bi sekilde acmiyorum gece lambasi acik hep
bambiii 2civcivannesii kızım 6 aylık iki kez kalkıyo genel olarak. İkisindede değiştiriyorum. Ben şey düşünüyorum ben nasıl ıslak rahat edemezsem oda edemez. Günde 10 bezi buluyor bizim.
Themamacita 2civcivannesii eğer kaka yapmadıysa altını almıyorum çünkü uyanıyor ve uyanınca da sinirleniyor sabah kalktığında değiştiriyorum
Lavantakokusuuu 2civcivannesii 8 gibi uyuyor akşam uyumadan önce değiştiriyorum. Birde ben uyumadan önce gece 12 gibi tekrar değiştiriyorum o kadar. 6aylık bebeğim yaklaşık 4 aydan beri böyle yapıyorum
Badeninannesi_35 Benimki gece 10 yada 11 gibi falan uyuyo bazen 3 de falan uyaniyo emziriyorum altını değişiyorum geri uyuyo bazende 5 de falan kalkıyo emziriyorum altını değiştiriyorum 7 gibi uyuyo
ikra_keles 2civcivannesii 4aylık bebeğim var bende aynısını yapıyorum kaka yapmazsa gece bez değiştirmiyorum
Bbannesi 12de ben yatmadan değiştirtorum sabah 6 ya kadar klıyor, çoğu sabah bezi temiz, çünkü uyandıktan sonra işiyor, uyuduğunda çiş kala yok
Meleklianne Aksam 8 de yatar gece uyanmaz ben beslerım 8 de degısırım sabah 7 ye kadar degıstırmıyorum prima kullandıgım ıcın acınca poposu falan ıslak olmuyor
mislinabebek 2civcivannesii bebeğim 4 ay 21 günlük hala gece 4 saatte bir uyandırıyorum ve her besleme öncesi altını alıyorum
Beyzarell 2civcivannesii ben akşam yatarken temiz bez takıp sabah erkenden değişiyorum kaka yapmadığı sürece gece değişmiyorum uykusu kaçmasın diye sızıntı da olmuyor prima premium care kullanıyorum