Kızlar merhaba sağdığım sütlerin 10 gün sonra 3 ay oluyor süresi doluyor bebeğim aktif emdiği için buzlukta olanları veremiyorum ve baya var buzlukta onları ne yapabilirim ihtiyacı olan kimse bulamadım yani çoğunluk kabul etmiyor dökmek günah diye duydum başına gelen bilgisi olan var mı ne yapmalıyım