Deletedmom110 Çok üzgünüm elim ayağım titriyor. Bir dakika yalnız bıraktım onda da düştü. Genel olarak iyi, sadece ilk başta ağladı. Bakışlarda falan sıkıntı yok.Yine de çok korkuyorum. Çok üzgünüm daha 2.5. aylık kendimden nefret ediyorum şu an
Yalin Deletedmom110 gözlemle hep, kusma, gozde kayma, fazla uyku hali...vs. 2.5 ayligin hareketi kısıtlıdır epey, nasil düstu?
Abdisumeyye Deletedmom110 inslalah bisey olmz canjm gecmis olsun yuksek miydi biraz daha kucuk ama hareketli mi bebegin canjm
17062019 Deletedmom110 benim de oglum düştü abisi düşürdü canim 1bucuk aylık.doktorunu aradim.gelmene gerek yok evde 2 saat uyutmadan takip et dedi.bosuna tomografi çekip radyasyon almasın demisti.ayrica bingildklari kazanmadığı için o korur Ama her ihtimale karşı doktora danışmakta fayda var.kafasinin neresine düştüğü de önemli cok gecmis olsun Insan kendini nasil suçluyor cok iyi bilirim
AlyaBaby Deletedmom110 2.5 aylık nası döndü canım yatagında kenarında olması lazım çok geçmiş olsun cokta kiçğk doktora götür benc
Deletedmom110 Yalin canım benimki çok hareketli ya. Kabına sığmıyo. Yüzüstünden sırtüstünr bayağıdır dönüyo
Deletedmom110 Abdisumeyye evet canım çok kıpır kıpır. Yüzden sırta dönüyo. Sırttan da yarım dönüyo. Çok üzgünüm iyi görünüyo ama canını acıttığım için çok üzgünüm.
Defnesuram Deletedmom110 evet benim kızımda çok ama çok hareketli eli ayağı hiç durmuyor yataktan düşmüştü çok şükür bişi olmadı 2ay öncede bebek arasından attı kendini evde siz nekadar dikkat ederseniz edin 2 saniyelik dalgınlık kusması yoksa normalde korkmanıza gerek yok Allah yavrularımıza sağlık versin 🙏
Abdisumeyye Deletedmom110 öyle canjm düşüyorlar malasef bmm oğlumda koltuktan düşmüştü allahim daha beterinden korusun 🌸😊
mraslan Lütfen çocuklarınızı yatağınıza koymayın 5 dk bile olsa inanın yapmayın. Çünkü hiç belli olmuor Allah korusun minicikler zaten yatağına koyun ne yapacaksanız öyle yapın. Çok geçmiş olsun çocuğu takip edin duruma göre hastaneye götürürsünüz.
Deletedmom110 Defnesuram aynen altını değiştirirken bile on kere düzeltiyorum. Kaynıyor resmen çocuk. Öyle içim yandı ki anlatamam. İnşallah bişey yoktur kusma vs yok. Allah beterinden korusunn hepimizinkini çok teşekkürler🙏🏼
Deletedmom110 AlyaBaby olacağı varmış galiba. Çok kenarda değildi ama çok ortada da değildi😞 yüzden sırta dönüyor. Sırttan da yarım dönüyor. Çok da hareketli bi kızım var. Ellerini ayaklarını sürekli çırpıyor o şekilde bile yer değiştiriyor. Allah korudu çok üzgünüm hala
aysealtuntas Deletedmom110 çok geçmiş olsun aynı durumu ben 2 kere yaşadım inşallah biley olmaz Rabbim evlatlarımızı korusun🙏🙏
Miniginannesi Deletedmom110 3 gun once 8 aylik oglum sirt ustu yataktan dustu tam bi kabustu cok korktum hemen hastaneye goturdum hareketlerinde bir sknti yoktu kusmasi falanda yoktu o yuzden tomogragi falan cekilmedi 2 saat müşade altinda kaldik cok skur bsey olmadi kuzuma doktora goturmenizde fayda var cok gecmis olsun