aras41 Kızlar 4 aylık bebeğim kabız oldu. 3 gündür kakasını yapmıyor. Sadece anne sütüyle besleniyor. Ne yapmam lazım bu konuyu yaşayan ya da bilgisi olan var mı ?
Ysmndmrl aras41 benim bebeğimde de olmuştu dr zeytin yağ vermemi söyledi sadece anne sütü ile besleniyordu ama siz doktorunuza sormadan bence vermeyin
Songulumse 2 buçuk aylık olana dek hergün 1 kez düzenli yapardı bebeğim. 1buçuk aydır 10 günü buluyor yapması.. Dr sadece anne sütü alan bebeklerde 10 gün normal dedi.