mehfer Anneler 20 aylık kızım var 3 gün önce kusma ishal ile hastaneye gitik kaka örneği alındı rota virüs pozitif çıktı serum falan yedik ama kusması geçmiyor ilaç veremiyorum rota virüs aşısını yapmamıştım başına gelen varmı 😟
SelimeliS mehfer bizim geldi kisa bi sure once biz hastanede kaldik 4 gün o sekilde toparladi oglum zaten hic beslenmiyor sadece su iciyordu onuda anında cikariyordu ona bagli olarak kan sekeri cok düşük çıktı hemen yatış yapıldı. Bu arada bizimde aşımız yoktu
BilalCivan mehfer bizde aynı durumdayız maalesef bugün 4.gun sürekli uyku hali var uyanınca daa hep ağlıyor. Sizinde öylemi acaba
mehfer SelimeliS bizide 2 gün hastane kaldık serum falan takıldı dün cıktık kusma yoktu dün şimdi kusma tekrardan başladı su içse atıyor meme emiyor atıyor benimle ile eşimde de bulantı başladı acaba bizedemi bulaştırdı şimdi götürsem mi doktora tekrar
SelimeliS mehfer hastaneden cikarken ishali gecmis miydi peki suan sadece kusma mi var ? Size de bulastirmis olabilir evet banada bulaşmıştı sadece ishal sikayetim vardi 3 gunde gecti benim. Yetiskinler daha hafif atlatiyor
mehfer BilalCivan evet aynı bizdede kakasını yaparken bile ağlıyor sürekli uzanıyor bizimde 4. Günümüz rabbim şifa versin 🤲🏻