Merhaba , bende aynı durumu yasadım oğlumda, 32 aylıkken tamam artık bez yok dedim cıkardım bezi ve 2-3 gün hep üstüne yaptı ikisinide inatla yapmadı tuvalete. Gün sonunda hep bezi geri takmak zorunda kaldım ve 4. Gün pes ettim tekrar beze döndü. Ama tam 33 aylıkken bir gün marketten bez alırken ben kilot giyicem bez almayalım dedi ve o gün cıkardı bezini ilk gün dahi hiç kaçırmadı hep wcye yaptı. Daha önceleride cok denemiştim zorlamıstım ama yok inatla üstüne yapmıstı hep. Kendi istediği zaman varmış meğer gece dahi takmadım bez ve hiç kaçırma olmadı. Ben bez kullanma büyüdün artık vs dedikçe hayır bez istiyorum diyodu inatlasıyodu sizde de öyle durumsa bence kendine bırakın o zaman daha kolay oluyor