Oğlum 3 ay 10 günlük. Çarşamba sünnet ettirdik, cumartesi sargıyı çıkarttık ve bugün sürekli iltihaplı akıntısı oldu. Bezi kirlendigi gibi hemen değiştiriyorum asla kirli tutmuyorum şimdi bile saat başı alarm kurup bakıyorum gece uyanıp. Ama yine de iltihap geçmedi. Başına buna benzer bişey gelen var mı nasıl çözüm buldunuz? Sabah doktora gideceğiz randevu da alamadık ama bakar diye düşünüyoruz