Seldarel Kızlar binpost açmıştım çok olmadı oğlum memeyi bırakıyordu. Şükürler olsun tekrar tutmaya başladı cevap yazan motive eden herkese çokk teşekkür ederim 🙏🏻 Allah razı olsun 🥰 (çok mutluyum teşekkür etmeseydim içimde kalırdı)Bu uygulama iyi ki var👍
esrateke Seldarel kızım 3 aylık oldu hala tutamıyor halbuki göğüsümün ucu da var 🤦🏽♀️ Ne yapmam lazım, uçla emiyor ancak göğüsüme gelince katılarak ağlamaya başlıyor çok yoruldum 🤦🏽♀️
Seldarel Minikom_35 ilk bebeğim olduğundan mıdır bilmem çok korkmuştum bıraktı diye. Bu uygulama da sizler de çok ama çok değerlisiniz tecrübesiz anneler için mükemmel fırsatlar bunlar🙏🏻
Minikom_35 Seldarel sağol canım Estağfirullah 😊korkma bizde de oldu bazı aylarda ana hep direttik şu an 8 aylık ek gıda ve meme veriyorum hiç mama vermedim verenlere saygı duyuyorum yani Allah herkesin sütünü bol etsin benim de olmasaydı mama verecektik mecbur
Seldarel Minikom_35 evet tabi ki hiçbir anne istemez mama vermeyi ama hiçbirşey yediremeyen aileler var etrafımda🙁 Yüzlerce lira verip aldıkları özel mamaları bile yemiyor çocukları 🤷🏻♀️Yiyen bebek olması çok ama çok önemli yeter ki yesin de diyor insan bazen varım yoğum onun olsun☺️
Esrasncr Bende yazmıştım bı hafta önce falan,ama hala zor emiyor bizimki,uykuda güzel emiyor ama gündüz zorla ,başta istemiyor emzik alıyor sonra emiyor,biberonla süt verdiğimde de içmiyor 3ay olmak üzere düzelir mi bilmiyorum çok üzücü
asbek Biz de 4 aylık olduk ve 3 haftador aynıyız sadece uyurken emiyor ya da 3-4 saat aç kalırsa o zaman emiyor 5 dk o da.. ne kaşık ne enjektör ne biberon hiç birisini istemiyor ağzından çıkarıyor geri mama içiyordu ilk zamanlar şimdi onu da içmiyor sma aldım hip aldım yok içmiyor hiç değilse biraz mama içse raht edeceğim ama yok aç yaşıyor resmen ve sürekli kucak istiyor huzursuz oluyor gerçekten psikolojim bozuldu artık 😞 hiö bi yere gidemiyorum çocukla durmuyor çünkü 😞