8Hazal8 Bebeğim 3 aylık 3 ay boyunca ara ara biberondan mama içiyordu artık sütüm yetmiyor sürekli emmek istiyor biberonu reddediyor günde en fazla 30 ml mama içiyor oda zar zor sizce biberondan mı tiksiniyor mamadan mı?
a010101 8Hazal8 ben hiç mama içiremedim ağlardı çok aç olsa bile tok olsa bile mamayı anlardı biberon tutmadan büyüdü akış hızı az geliyor olabilir almayınca almıyor güzel yiyerek fazla su içerek sütüm arttı şükür yoksa napvktm bilmem dinlenmeyncede süt üretimi bile azalıyor
48316ELIZAN 8Hazal8 biberon degisimi yaparsaniz alisabilir. Avent biberon oneririm veya chicco anne memesine benzer uclari .
MomofAren 8Hazal8 benim bebeğim de 3aylık meme reddi yaşamayayım diye biberondan uzak tuttum şimdi de aslaa kabul etmiyor. Keşke emzik ve biberonu öcüleştirmeselerdi korktum vermedim. şimdi ikisini de kabul etmiyor. Kaşıkla mama yedirmeyi deneyebilirsin çok zor ama yeter ki yesinler işte🤦🏻♀️