merkurkedisiii Arkadaşlar merhabalar, 8 ay 16 günlük bebeğim var. Gece mama için kurulu saat gibi mama için aglıyor. Gece beslenmesini kesmelimiyim herhangi bi zararı oluyor mu acaba burada kimi anne gece beslenmesi vermiyor o yüzden kafam karıştı
MeloMelo merkurkedisiii ihtiyaç duyuyorsa verin tabiki. Bunu şöyle anlayabilirsiniz; mesela diyelim her gece saat 3te mama için uyanıyorsa saat 2:30a saat kurun yine normal mamasını hazırlayın ve o uyanmayacak şekilde mamasını içirin yani uyurken. Eğer yine 3te uyanıyorsa mama için değil alışkanlık için uyanıyordur ama uyanmıyorsa karnı doydugu için uyumaya devam ediyordur. Böylelikle ileriki zamanlarda da gece beslenmesini kesmeniz daha kolay olacaktır
MeloMelo merkurkedisiii bu arada benim bebeğimde 8ay 13günlük gece beslenmesi 2 olacak şekilde 23te ve 03te veriyorum dediğim gibi uykusunda sadece. Yani burdaki herkes kesti diye her bebek ihtiyaç duymayacak diye bişey yok. Benim bebeğimde uyanmaz ama işte ana yüreği az bişey olsada içsin diye veriyorum😬
Alyehus MeloMelo benim kızımda 8 ay 12 günlük atak tarzı bir şey yaşıyor musunuz uyku konusunda. Akşam 6 da yatıp sabah 7 de uyanan bir bebekti beslenmeleri uyku da yapıyordu şimdi ne uyuyor be mama içiyor delirmek üzereyim 8. Ay atağı mı sizce 😭