Bir yerde okumustum bebekler emzik bilmedikleri için aslında memeyi emzik yapma terimi saçma diyordu . Cocuk emmek istiyorsa memeye ihtşyacı oldugundandır diye. Biz sadece vermeyip emzik tıkıstırdıgımız için meme yerine emziği koyan biziz aslında bebek hep emmek ister emzik değil. Bence emmesinin kıymetini bil . Beni emmedi diye bi takla atarak emzirmediğim kaldo. Sonunda emziği bıraktı ve suan 16 aylık bazen gece yarım saatte bir kalkıp emiyor. Dişleri cıkıyor rahatlamaya ihtiyacı oluyor. Sıkılıyor psikolojik olarak destek görüyor bin türlü sebep. Ayrıca uzmanlar bir yasın üstüne de emzik önermiyorlar tabi illa vericem derseniz de bibs marka deneyebilirsiniz Z