Hanımlar sizden kullanıcı tavsiyesi istiyorum. Şu indüksiyonlu ocaklar var sadece belli şeyleri tutup çalışan ama sadece cam sadece nemli bez ile sil ohhh missss. Ama sıkıntısı elektrikli olması haliyle normal ateş kadar verimli olur mu bilemiyorum. Ama ateşli ocaklar ise inanır mısınız kapattım mı diye elli kere kontrol ediyorum bu konuda hastalık oldu sanırım kontrol ediyorum sonra yatmaya gidiyorum vesvese giriyor ya birim gözden kaçırdıysam doğalgaz açık olurda ışığı yaktığımda mutfak patlarsa vs diye. Ve mama yaptıkça o Ocak yanıyor artık kaç kere gel git yapıyorum sormayın. Şu indüksiyonlu ocaklara merak saldım tutmadığı hiçbirşeye ısı vermiyor sadece mıknatısın tuttuğu Çelik ve granitlerde yanıyor yani o ki normal ateşli ocaklardan dönsem zorlanır mıyım yemeklerin süresi uzar mı bilgi verir misiniz rica etsem