SahinE Deletedmom_297 valla bende dayanamam dedim ama kendimi sıktım sakin ol seni hemen anlıyor cidden ben ağladım kucağına al konuş sakinleştir dedi konuşmaya başladım sarıldım sustu
Deletedmom_297 SahinE önlem ne aldınız sonucta 3 iğne vuruyorlarrr bir sonraki gün mevlüdü var kızımın ağrısı huysuzlugu olmaz inşallah
ssulesevimlii SahinE genelde bebekler o kadar cok agladiginda malesef uykularinda bule o andaki gibi agliyolar benim oglumda asi yapildigi gun uykusunda bile agladi hep.