2-3 yıl önce sol meme ucunda içe çekilme olduğu için doktora gitmiştim ultrason sonucunda süt kanallarında genişleme çıkmıştı raporda 6 ay sonra kontrol önerilir yazıyordu tabi ben gidemedim pandemi gebelik falan ilerleyen bir sorun yok şuan bir ara mutlaka gitmem lazım. Doktor önemli bir sorun değil memenin iyi huylu hastalığı demişti ileriki durumlarda kanallar ameliyat ile aliniyormus. Bunu yaşayan varmı ? Mesela ikinci doğumda sütüm hiç artmadı 20-30 ml geceden sabaha da anca 60 ml falan geliyordu neler yedim içtim sagimlar yaptım dakikalarca emzirdim yine de zerre artış gostermedi 3. Ayda artık pes ettim. Bu durumumla alakalı olabilir mi acaba bu süt kanali genişliği olan var mı ?