Merhabalar bebeğim 3 aylık annem gece uyurken hep yan yatır diyor kusar vs diye ama ayaklarımda sallayarak uyutoçuyorum sırtü sonra da kıpırdatmadan yatırıyorum reflü yatağıyla yan döndürsem uyanır onun için ellemek istemiyorum.sizler nasıl yatırıyorsunuz