7,5 aylık bir bebeğim var. Doğduğundan beri aynı odada ayrı beşikte yatıyor. Yakın zamanda odasına ayırmayı düşünüyorum. Ancak son zamanlarda dikkatimi çeken bir şey var, ben sabahları eşim işe gittikten sonra bebeğimi yanıma alır beraber uyumaya devam ederdik 2-3 saat daha. 15-20 gün öncesine kadar bu böyleydi. Ancak o 2-3 saat bir anda bıçak gibi kesildi, yanıma yatınca uyanıyor ve beşiğine dönmeden uyumuyor. Bir yanım çok üzülüyor, beni tanımıyor mu istemiyor mu diye,bir yanım sorguluyor. Bu durumu avantaja mı çevirmeliyim, üzülmeli miyim bilemedim?