Annesii Kızım 5 aylık ve kakasını 2 ya da 3 gğnde 1 kere yapıyor ? Sizce normal mi . Çişli bezi de normal
Yalin Annesii 4.5 ayligi, demire basladiktan sonra biz de haftada 1-2 yapiyoruz. Kabız olmasina sebep birsey tüketti mi?
HamzasMomy Annesii normaldir. Hatta. Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal diyorlar. Bebişte huzursuzluk karnında sertlik gibi şeyler yoksa sorun değil. Bende 3 günü geçtimi zeytin yağı veriyorum biraz sabah akşam 1 çay kaşığı işe yarıyor
Annesii HamzasMomy onu bende duymuştum ama . Şundan bi kaç hafta öncesine kadar günde 1 en fazla 2 kez yapıyordu
HamzasMomy Annesii o zaman çok bir problem yoktur bence. Bazen Popoda catlak oluyor ondanda kaynaklanıyor bizim vardı 5 gün falan yapmadı doktor çatlaktan olabilir dedi
HamzasMomy Annesii o zaman çok bir problem yoktur bence. Bazen Popoda catlak oluyor ondanda kaynaklanıyor bizim vardı 5 gün falan yapmadı doktor çatlaktan olabilir dedi