Sibeldfnelz Merhaba sevgili anneler 2 aylık bebeğim var ve sütümü ne yaptıysam mamayı tamamen bırakacak şekilde artıramadım 4 yaşındada kızım oldugu için sürekli elektrikli pompayla da oturup sağamıyorum. Acaba aranızda mochi kullanan var mı elektriklide bile uzun süre sağarak az çıkan sütümü mochi pompayla sağabilir miyim almakla almamak arasında kaldım işe yarar mı sütü arttırır diyen emzirme danışmanları var bilemedim.
SCerenY Sibeldfnelz mochi asla tavsiye etmiyorum. Ağzına kadar dolu göğsümden 20 ml süt çıkardı 2 dakika sonra üstüm başım göğsümden akan sütle ıslandı. Göğüs uçlarımı da yara yaptı anında attım bir kenara. Avent elektrikli pompa çok iyi. Biraz pahalı ama hem acısız hem de 15 dakikada falan göğsü boşaltıyor. Mochiyle 10-20 ml çıkan sütüm Aventle ilk sağımda 70 çıkmıştı
Aatak Sibeldfnelz merhaba sutunuz az ise mochi almanizin bir faydasi olmaz.bu pompa sutu bosaltmaya yariyor sadece. İnstagram da Dilruba Demirezer var emzirme danismani onun urunlerini kullanabilirsiniz aninda etki ediyor sut artirmada ve bircok anne var mamayi birakip sadece emzirmeye devam eden. Bol bol sutunuz olsun insallah bebisinize💐
MerveAs_ Sibeldfnelz yazılanların aksine bir yorum yapacağım ilk başlarda benim de sütüm tek başına yeterli gelmiyordu ve mochi aldım iyiki almışım diyorum hem emzirirken diğer göğsümde ki süt boşa gitmemiş oldu hemde sütüm de artma oldu. Önemli olan doğru kullanımı yakalayabilmek ilk aldığım akşam bende çok sinirlendim bu ne süt gelmiyor hiç falan diye ama doğru kullanmamışım doğru kullanım sonrası gerçek farkı gördüm yaklaşık 2.5 3 aydır kullanıyorum hiç yara olmadı göğüs ucum ben tavsiye ediyorum iyiki almışım dediğim ürünlerden biri oldu
Mcnkarsel Sibeldfnelz ben elektrikliyle sağdıgımda 40 cc cıkıyorrsa mochide 10 cc anca cıkar. Sabahları bi tık göğüs dolu olduğundan o 10 cc de cıkıyo. Normalde oda cıkmıyo. Cok sütü olan anneler için işe yarar bir ürün.
Nargiza97 Ben doğumdan sonra ilk günlerde aldım süt kanallarının açılması için manuel pompada elin yoruluyor mochi de ise ucunu açarak yara etmişti, elimde sağsam daha rahat, pek göremedim faydasyny ikisinin de
Essare Aatak katılıyorum.. mochiyi sadece emzirirken diğer göğsüme takıyorum. Ordan akan süt boşa gitmesin diye
emirela Benim de sütüm cok cok az. 2 sinden 30 cc bile gelmiyor. Danısman bana her emzirme sonrası süt gelse de gelmese de sağmamı önerdi. Bebeğim her zaman emmiyor biberona alıstıgından ötürü. Sadece uykudan uyanınca sersemken emiyor. Bende mochi henüz almadım ama birini uykuluken emzirdim diyelim diğerini emzirirken uyarı devam etsin diye takıcam. Her zaman elektrikliyle 20 dk sağım zor oluyor çünkü. Yanı amacım olan sütümü mochinin sağması değil de, sütüm olsun artsın diye takıcam mochiyi. Hiç süt cıkartmayacagını biliyorum yani.
Alpdmgc Sibeldfnelz benim oğlum 3 aylık doğum yaptığım andan itibaren mochi kullanıyorum bebeğim bir memeyi emerken diğer memeye takıyorum ve gerçekten çok güzel doluyor , bebek diğer memeyi emerken takınca daha çok akiyor ama bebek emmezken sağım yaparsanız az akiyor bilginiz olsun