Çok iyi yapmışsınız, aklınızda kalıyorsa telsiz alabilirsiniz yanınıza bende kızımı 8 qylıkken ayırmıştım telsizin şarjı bitmiş, uyuya kalmışım ağlamasına uyandım kaç dk ağladı bilmşyorum o günden beri asla tek yatmıyor, çok zor oluyor benim için, 15 aylık oldu.